Így szombat délután...

 2010.08.21. 15:40

 Nem azért vagyok, hogy boldoggá tegyelek.
Viszont olyan vagyok, akivel az ember boldog lehet.

Nem fogok a végletekig alkalmazkodni.
De képes vagyok kompromisszumot kötni.

Nem akarok engedelmes alattvaló lenni.
De képes vagyok rád egyenrangú félként tekinteni.

Nem vagyok egy ártatlan kisgyerek.
De ha kell bocsánatot kérek.

Nem vagyok olyan aki a szakítástól félti magát.
De olyan sem, aki tönkrevágja a kapcsolatát.

Nem fogok mindenért megbocsájtani.
Neked sem lesz majd okod dühösnek lenni.

Nem vagyok olyan, aki nem válogat.
De igényeim magamhoz méltóak.

A bejegyzés trackback címe:

https://oceandrive.blog.hu/api/trackback/id/tr402237324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása